Thursday, September 17, 2015


18 september 2015.

Weer een tijdje geleden dat ik een blogje heb geschreven. Vandaag over 1 week vertrekken we naar Spanje om twee vakantie te vieren. 

Voordat ik vertrek heb ik nog een aantal bestellingen af te maken. Dus nog even doorbikkelen. Soms zijn bestellingen zulke uitdagingen dat ik van tevoren zenuwachtig ben of het mij wel lukt om de afbeelding mooi op het artikel te krijgen. 

Zoals dit geboortekistje. De foto was een foto die aan de voorkant duidelijk was en naar het gezichtje toe wazig werd. En om dit na te schilderen was een hele uitdaging. Ik zei tegen de opdrachtgeefster "ik heb het nog nooit gedaan.maar ik ga het proberen". Heel veel laagje verf zijn erop gegaan om het effect te krijgen. En na vele uren werk en zwoegen is dit het resultaat geworden. Gelukkig was de opdrachtgeefster er helemaal gelukkig mee. 






Dit formaat geboortekistje heeft aan de binnenkant een uitneembaar bakje met vakverdeling voor de kleine spulletjes, zoals eerste speentje of naambandje uit het ziekenhuis. 

Vrijdag, bijna weekend. Dit weekend wordt het toch nog even doorwerken, morgenochtend open dag bij Kreakot Hoeven. (mijn buurvrouw), daarna yoga. 's middag het huis opruimen. :-)
Zondagmiddag open kunstroute in Etten-Leur. 's avonds verjaardag van mijn man en zoon vieren. Dus een heel gezellig en druk weekend. 

Ik wens jullie ook allemaal een prettig weekend. 

Groetjes,
Nanda

Post a Comment