Saturday, December 13, 2014

December geboortekaartje

Voor de maand december wil ik graag de geboortekaartjes van Luckz in de picture zetten.


Passie voor illustratie

Luckz is geboren uit passie voor illustratie. Met enthousiasme creëren zij geboortekaartjes en uitnodigingen in verschillende stijlen, die zich allen kenmerken door een eigen, basic, hippe, frisse en moderne stijl. Een stijl die tegelijkertijd volwassenen en kinderen aanspreekt. 

Dat laatste klopt dat het volwassenen aanspreekt. Ik ben er in ieder geval helemaal weg van. Ze zijn echt uniek en daarom vind ik dat ze wat extra aandacht mogen hebben. 

Inmiddels heb ik van één van deze kaartjes geboorteklompjes mogen maken. Met groot plezier heb ik het kaartje nageschilderd. Wat op zich wel een hele uitdaging was i.v.m. met de structuren die gebruikt worden op het kaartje. 

Hieronder zien jullie het resultaat.


Ben je op zoek naar een geboortekaartje, dan raad ik je aan om een kijk te nemen op deze site Luckz.nl.



Post a Comment