Sunday, October 5, 2014


Afgelopen week heb ik weer paar mooie geboortekisten mogen schilderen. 
Deze geboortekist met de mooie combinatie grijs-roze naar een voorbeeld van een geboortekaartje van Tsjilpgeboortekaartjes 
 En een geboortekist met een beschildering van een kaartje van www.planet-card.de

Zo blijft het leuk om dit werk te doen. Er zijn zoveel geboortekaartjes te verkrijgen en is het iedere keer weer een uitdaging voor mij om er iets moois van te maken.

Omdat ik door de mooie en leuke geboortekaartjes dit werk kan doen vind ik wel een vermelding van de geboortekaartjes een must omdat de afbeeldingen toch auteursrechtelijk beschermd zijn.

Tegenwoordig vraag ik ook om toestemming voordat ik een afbeelding ga gebruiken en tot nu toe heb ik ook altijd gekregen. Mijn dank daarvoor.


Post a Comment