Saturday, August 9, 2014

Winnaar augustus 2014

De vaste lezers van mijn blog en mijn facebook pagina, weten dat ik op de 1e van de maand een cadeaubon verloot onder de fans van mijn facebook pagina en de nieuwsbrieflezers.

Dus zo ook weer deze maand. Maar om dit leuk aan te kondigen heb ik de hulp ingeroepen van twee oude vriendjes die verstopt waren in mijn kast.

Ik heb ze gevonden nadat ik mijn kasten heb opgeruimd. Het werd tijd dat ik van werkplaats veranderde.

Ik ben begonnen met een tuinhuisje achter in de tuin. In de tijd dat ik alleen geboorteklompjes en geboortekisten schilderde was dit een ideale plek. Mijn eigen huisje en eigen plekje. Daarna kreeg ik een opdracht van een klant om een speelgoedkist te beschilderen. Zij had de speelgoedkist besteld en of ik die met het geboortekaartje kon beschilderen. 

Dit is mijn eerste speelgoedkist. Ik heb op zoek gegaan naar de leverancier van de speelgoedkisten en heb ze toen in mijn assortiment opgenomen. De speelgoedkisten waren meteen een groot succes en van 1 of 2 kisten in de week ging het al gauw naar 5 a 6 kisten in de week. De garage werd leeggemaakt en de kisten werden opgeslagen in de garage. Dus elke keer van de garage naar het tuinhuisje. Ongeveer 40 meter lopen met de speelgoedkist was geen doen. Dus besloot ik om in de serre te schilderen. 

Maar na ons 25 jarig huwelijksfeest waarbij de serre leeggemaakt moest worden besloot ik om in de garage te gaan schilderen. De garage wordt nu omgebouwd tot atelier. In de deuren komen ramen. De muren zijn geschilderd, de kasten geplaatst en bijna heb ik weer een eigen plekje. Heel fijn, want in huis blijft het nu ook opgeruimd. De eettafel is verhuisd naar de serre en genieten we weer van onze prachtige tuin. Hobby van mijn man. 

Als mijn atelier klaar is plaats ik foto's hier op het blog. 

Maar het konijntje Lotje en het beertje Dotje zullen jullie nu weer wel wat vaker tegenkomen. Vind het toch wel leuk om ze weer te gebruiken in mijn berichtjes. 

Voor nu iedereen een prettig weekend en misschien nog een hele fijne vakantie.

Atelier Nanda levert van 1 september tot en met 14 september geen bestellingen uit. 

Post a Comment