Tuesday, July 1, 2014

Juni

Juni is voorbij. Voor ons is juni een ontzettende feestmaand geweest.

7 juni
Ons "duveltje uit een doosje" hond was jarig. Ik heb al vaker over Twister geschreven en soms komt er ook een foto van hem voorbij omdat hij de enigste in de familie is die zonder protest in mijn blog vernoemt wilt worden. (denk ik :-))

7 juni zou een warme dag worden en omdat wij heel graag naar het strand gaan, gingen we voor de verjaardag van Twister naar Scharredijke.

Het strand van Scharrendijke is breed en uitgestrekt ideaal om de te wandelen met een hondje. En daarna lekker wat eten bij de strandtent Corozona, vriendelijk personeel.


Die dag lag het strand vol met kwallen. Mooi als ze op het strand liggen maar je moet ze niet tegenkomen in het water. Ik heb er ervaring mee. 

25 juni
Oudste zoon, is 21 jaar geworden. Nu echt volwassen.

28 juni
Op 28 juni hebben wij onze 25 jarig huwelijksfeest gevierd. De weersvoorspelling was heel de dag regen. Omdat wij het gezellig vonden om het thuis te vieren, werden alle tafels en stoelen binnen gezet. Het huis leeg gehaald en we waren voorbereid op het slechte weer. Gelukkig zat weeronline er deze keer helemaal naast. Iedere keer voorspellingen van regen en we hebben geen druppel gezien. Een bbq stond op de planning en de weergoden werkte echt mee. De dag was enorm geslaagd, we hebben ontzettend genoten met onze familie en goede vrienden. 

De tuin lag er netjes bij, na de vele snoeiuren van mijn man. 

Dus juni is voorbij en juli is gekomen en tijd voor weer een verloting van de cadeaubon. Je kan op mijn facebook pagina meedoen http://facebook.com/ateliernanda en/of je schrijft je in voor de nieuwsbrief en je doet iedere maand automatisch mee aan de verloting.

8 juli 2014 wordt er een winnaar bekend gemaakt op mijn facebook pagina http://facebook.com/ateliernanda.




Post a Comment