Saturday, June 14, 2014

Vandaag

Is een dag dat ik moe uit bed kom. Dat mijn benen ontzettend zeer doen en mijn stem het laat afweten.Maar wat heb ik genoten!!!!

Gisteren zijn we naar Guus Meeuwis, groots met een zacht G geweest. Samen met mijn 3 mannen gingen we op pad helemaal in oranje gekleed. 
Eerst winkelen in Eindhoven en daarna naar het stadion waar alles oranje is. In het voorprogramma staat Niels waardoor de stemming was gemaakt. Met een spectaculaire opening van 4 drummers waaronder Edwin Evers en Cesar Zuiderwijk. Sorry de andere twee herkende ik niet kon het concert beginnen.

Toen de opkomst van Guus, de sfeer zat er meteen goed in.Gast optredens van Nick en Simon en Kane  wat het concert compleet maakte. Na een twee durend optreden  de brabander met een zacht G start de de wedstrijd van het Nederlands elftal. De eerste helf lijkt uit te lopen op een drama. Spanjaarden die te pas en te onpas neervallen. En dan tot overmaat van ramp ook nog een onverdiende penalty. Iedereen dacht dit wordt weer ZO’N  wedstrijd dat alles tegenzit.
Maar dan ineens door een prachtige voorzet van Daley Blind en een spectalucaire duik kopbal van Van Persie is het 1-1.  Bier vliegt rond.

RUST.
Na de rust begint Nederland te voetballen. Waardoor het al gauw 2-1 wordt. Bier vliegt in het rond. 3-1 nog meer bier, 4-1 nog veel meer bier en 5-1 weer bier. Helemaal nat van het bier, maar wat een avond een zinderend oranje stadion en een toegift van Guus maakte de dag compleet. Dit was een dag met een gouden randje. Eentje die je nooit meer vergeet zei 1 van mijn mannen.

Quote: ”Als ik later oud ben dan herinner ik me deze dag nog steeds”
Dat is wat je als ouder het liefste hoort.


Post a Comment