Monday, June 2, 2014


Leven in het nu.

 Een "present" van het leven. Wat er gisteren is gebeurt daar kan je niets meer aan veranderen en wat er gaat komen weet je niet. Dus je druk maken over het verleden en de toekomst is verspilde energie.

Het klinkt zo makkelijk, maar in de werkelijkheid val ik toch vaak terug in mijn oude gewoontes. Denken aan wat er morgen, volgende week en volgende maand gaat gebeuren. 

Vooral als je een webwinkel hebt. Je bent 24/7 bereikbaar en heel moeilijk om dit los te laten. Natuurlijk is het heel leuk om Atelier Nanda te hebben. Ik heb de vrijheid om mijn tijd in te delen zoals het mij uitkomt. Ik kan de dingen doen die ik leuk vind om te doen. Wat dat betreft zie ik het niet als werk maar als een passie.

Maar toch is het gewoon werk, bestellingen moeten worden uitgeleverd binnen een bepaalde tijd, belastingaangifte moet gedaan worden. Dozen bestellen, want die zijn weer op. Ik moet van alle markten thuis zijn. Sjouwen met speelgoedkisten met naam, die zorgvuldig ingepakt worden. 

Maar dit alles heeft me zoveel gebracht. In de afgelopen jaren heb ik zoveel geleerd dat het echt een verrijking van mijn leven is. 

Dus voor vandaag, leven in het nu is bestellingen voor twee geboortekisten, speelgoedkist met naam en koffertjes afmaken of aan beginnen.

I love it



Post a Comment