Tuesday, June 24, 2014

Dankbaar


Ik ben na 6 jaar nog steeds iedere dag dankbaar dat ik werk heb gevonden wat me veel plezier en energie geeft.

Dit weekend was ik het huis uitgebreid aan het opruimen en eerlijk is eerlijk dat is gewoon niet mijn grootste hobby. Beter gezegd ik heb er een hekel aan. Ik loop dan tegen dingen aan die ik meteen opgeknapt wil hebben en wordt daar heel onrustig van.

Maar opeens besefte ik me dat ik 40 uur in de week bezig ben met mijn hobby en dat een weekendje iets doen wat je niet zo graag doet eigenlijk een luxe is. Toen ik op die manier er tegenaan keek, was de klus zo geklaard en alles was weer netjes en opgeruimd. En ook mijn humeur!

Vorige week had ik een hele leuke opdracht  een fijne samenwerking met de opdrachtgeefster die mij mijn vrije gang liet gaan in mijn creativiteit.. De opdrachtgeefster vroeg of ik iets kon bedenken voor een paar toekomstige ouders, die via een hele lange weg nu eindelijk zwanger zijn. Dat wilde ze graag vieren.

Wat ga je dan bedenken? Na een dag nadenken zijn we samen tot een mooi cadeau gekomen. 

Een koffertje met afbeelding en tekst. In het koffertje een t-shirtje, mutsje en labeldoekje. Zo werd het cadeau heel persoonlijk gemaakt.

Voor de opdrachtgeefster had ik ook een aardigheidje gemaakt. Als je zoveel moeite doet om een mooi cadeau te verzinnen dan verdien je de spreuk die in het fotolijstje zit.

Hieronder het resultaat. Het labeldoekje staat niet op de foto. 

En dit cadeau was voor de opdrachtgeefster.

Het persoonlijke contact maakt het werk zo leuk om te doen.

Dank je wel!

De artikelen zijn gisteren cadeau gedaan dus vanaf vandaag staan ze in mijn webwinkel.

http://www.ateliernanda.com






Post a Comment