Tuesday, May 20, 2014

Nieuwe artikelen

Ben afgelopen dagen bezig geweest met de nieuwe artikelen. Het weer werkte mee, zodat ik mooie zonnige foto's kon maken met op de achtergrond onze tuin. 

Welke artikelen zijn er nieuw?

Nieuw in mijn assortiment zijn rompertjes in de kleuren wit, blauw en roze. T-shirts wit, blauw en roze en knuffeltjes. Als deze artikelen kunnen worden voorzien van naam of een eenvoudige afbeelding. De ontwerpen heb ik al gemaakt maar nu nog de applicatie van hoge kwaliteit flock materiaal aanbrengen.

Kunnen de artikelen gewassen worden?

De rompertjes, t-shirts en knuffeltjes voorzien van een naam of afbeelding kunnen op 40 graden gewassen worden.

Voorbeelden

Zoals al ik al vermeldde ben ik aan de ontwerpen bezig maar vorige week mocht ik een rompertje en een knuffeltje maken met naam. Deze artikelen staan in mijn webwinkel. 

Ik ben heel benieuwd wat jullie van de nieuwe artikelen vinden en heb je speciale wensen dan kunnen we kijken wat mogelijk is. 





Post a Comment