Saturday, March 1, 2014

Geboorteklompjes

Na een hele lange tijd van weggeweest zijn de geboorteklompjes weer toegevoegd aan het assortiment van Atelier Nanda. Dat dit gewaardeerd werd door mijn vaste klantenkring blijft wel uit de bestellingen die ik meteen weer ontving. Met volle inzet en passie ben ik weer aan de geboorteklompjes begonnen en donderdag zijn de eerste geboorteklompjes opgehaald. Wat was het weer leuk om de geboorteklompjes te schilderen.
Het blijft toch een heel mooi en uniek kraamcadeau om te geven en dat merk ik ook aan de opdrachtgevers die de geboorteklompjes ontvangen.

Deze klompjes zijn voor Jackson, zo'n leuk kaartje van meneerje Jackson.


Wil je nog meer voorbeelden van geboorteklompjes zien, ze zijn ook te vinden in mijn webwinkel www.ateliernanda.com

Groetjes en nog een fijn weekend.
nanda

Post a Comment