Saturday, February 1, 2014

Geboorteklompjes

Soms heb je een tijdje nodig om bepaalde stappen te nemen. Zo had ik vorig jaar besloten te stoppen met de geboorteklompjes en mij volledig te concentreren op de speelgoedkisten en geboortekisten.

Toen ik de beslissing had genomen bleef het toch knagen. Ik miste de reakties van klanten en van de kersverse ouders die de klompjes kregen en degene die de klompjes kado hadden gedaan.

 Ik ging steeds meer het beschilderen van de klompjes te missen. Dat was waar ik lol in had en wat me energie gaf.

Vanmorgen moest ik een speelgoedkist in Belgie gaan afleveren en tijdens de rit van 2 uur heen en terug kwam ik tot de conclusie dat ik weer klompjes wilde gaan schilderen. Maar waar vind ik de tijd?

Nu heb ik de volgende besloten. Ik ga weer geboorteklompjes schilderen en de speelgoedkisten en opbergbankjes met geboortekaartjes gaan uit mijn assortiment. De speelgoedkisten en opbergbankjes met naam blijven in het assortiment.

ik hoop dat ik weer een hoop kersverse ouders blij kan maken met dit unieke en persoonlijke kado.
Willen jullie meer informatie in mijn webwinkel staan ze onder geboorteklompjes www.ateliernanda.com

Groetjes en heel fijn weekend
Nanda

Post a Comment