Thursday, August 9, 2012

Olympische Spelen.

Hebben jullie ook zo genoten van Epke Zonderland. Geweldig!!!! Ik zat echt met knikkende knieën te kijken naar zijn oefening. Te juichen toen de oefening geslaag was. Persoonlijk vind ik dit de mooiste medaille die we gewonnen hebben. Wat een lef.

Het is echt een sportzomer dit jaar. Kwam voor mij goed uit. Vanwege een operatie moest ik 6 weken rust houden. Dat valt echt niet mee als je normaal een druk en hectisch periode achter de rug hebt. Bestellingen die af moesten zijn voor de operatie. Eerst Wimbledon waarin Roger Federer weer de nummer 1 van de wereld wordt. Nu de olympische spelen waarin Nederland als klein landje het toch heel goed.  Deze week weer langzaamaan begonnen met schilderen. Heerlijk om weer in een ritme te komen. Ik heb het echt gemist. Het blijft toch geweldig om mooie dingen te maken en mensen blij te maken met mijn artikelen.


Ik kreeg een opdracht om een speelgoedkist te maken voor een prachtige kinderslaapkamer. De kamer voorzien van prachtige stoffen met roosjes. Na een leuke samenwerking is dit het resultaat geworden.

Toch weer leuk om een berichtje achter te laten en hoop het in de toekomst toch weer vaker te doen.

Groetjes,
Nanda



Post a Comment