Sunday, November 6, 2011

Vrijgezellenfeest




Hallo allemaal,

Vanmorgen probeerde ik een berichtje te schrijven maar blogger sloeg vast. Dus nu maar weer een poging. Vorige week heb ik een schilderij afgemaakt voor een vrijgezellen weekend. De vraag was of ik motors kon schilderen? Nog nooit gedaan, maar voor alles moet de eerste keer zijn. Wel zenuwachtig want het is toch iets heel anders dan een prinsesje of een matroosje.

Dus met goede moed begonnen en na veel gefriemel en gefrutsel met details is dit het resultaat geworden.
Je kan in ieder geval zien dat het motors zijn. hahaha!


De opdrachtgever was tevreden. Maar als ik eerlijk ben gaat mijn voorkeur toch uit naar prinsesjes en matroosje en dergelijke.
Deze week ook twee schilderijtjes gemaakt voor een babykamer. Maar daar later meer over.

Groetjes en nog een prettige zondag.
Nanda

Post a Comment