Thursday, November 10, 2011

Balen!

Hallo allemaal,

Afgelopen dagen waren baal dagen. Laptop stuk, planning kwijt, bestellingen die af moeten. Mensen die gaan klagen waar de bestellingen blijven. Al met al geen leuke week. Al deze problemen zijn op te lossen, dus oplossingen zoeken. Ik ben me er heel goed van bewust dat er mensen zijn die vechten met problemen die niet op te lossen zijn. Wat heb ik dan te klagen. Ik weet ook dat ik heel gauw moet ophouden met zeuren en gewoon moet doorgaan met hetgene wat ik graag doe. Schilderen. Daar vind ik dan ook mijn rust.
Ik had jullie nog beloofd om de schilderijtjes van de matroosjes te laten zien. Maar helaas ze staan op mijn laptop en die is weggebracht voor reparatie. Dus voor nu een koffertje wat op weg is naar Belgie.

Lekker vrolijk en fleurig.

Dat is wat ik jullie allemaal toewens voor dit weekend. Een lekker vrolijk en fleurig weekend.

groetjes,
Nanda

Post a Comment