Wednesday, October 19, 2011

Roots

Hallo allemaal,

Afgelopen weekend een weekendje naar Parijs geweest. Voor het eerst zonder de kinderen. Spannend! Hoe zou het thuis gaan.

Heerlijk, om ook weer samen de dingen te doen die we leuk vinden zonder dat er gezeurd wordt. Pubers lopen niet graag een hele dag in een museum. Heel begrijpelijk.

We hadden een hotel vlak bij de Champs Elysee. Na het inchecken gingen we wandelen, het was stralend weer!
Tot mijn verbazing komen we uit bij deze prachtige winkel. Een winkel met prachtig sieraden.

Goossens Paris.

Goossens is de naam van mijn moeder en van haar heb ik ook het creatieve. Ze was vroeger ook altijd bezig, toen wij klein waren met ons tekenen en later maakte ze al mijn kleren. Als ik iets wilde hebben overlegde we samen en 's avonds had ze het gemaakt. Ideaal zo'n moeder. Ik liep altijd in de laatste trends, in tegenstelling tot nu. Meer het klassieke type.
 In ieder geval ik heb genoten en komende dagen volgen nog meer foto's.
groetjes,
Nanda


Post a Comment