Monday, September 19, 2011

Tijdje geleden

Wow, in juni was mijn laatste post. Wat gaat de tijd toch snel! Als ik terug denk wat is er de laatste maanden gebeurd dan is er eigenlijk heel veel gebeurd. Oudste is geslaag voor HAVO en is nu aan een HBO opleiding bezig en vindt het helemaal geweldig. Ondertussen 18 jaar geworden. Dan ben je ineens moeder van een volwassene. Gek idee, maar ook heel leuk. Weer een nieuwe fase.
Jongste is naar HAVO 4 en moet nog even zijn ritme vinden maar dat is ieder jaar. En een beetje puber gedrag maar volgens mij heeft hij daar heel zijn leven al last van.

Verder gaat alles zijn gangetje en met mijn webwinkel gaat het eigenlijk zo goed dat ik een fulltime baan heb met mijn atelier. De laatste heb ik zelfs hulp nodig om mijn bestellingen af te krijgen.
Maar het blijft zo leuk om te doen en soms krijg ik een opdracht waarin ik mezelf helemaal kan uitleven. De opdrachtgever heeft een idee en ik mag het uitwerken. Helemaal leuk!

Zoals laatst kreeg ik een opdracht om van de naam Thijs een schilderij te maken met dieren die dezelfde begin letters hebben zoals in de naam. Het schilderij mocht in groentinten gemaakt worden.

Hier is het resultaat.

Ik heb een watermerk op de afbeelding geplaatst omdat je dat tegenwoordig wel moet doen anders vind je jouw foto's op een andere website.
Laatst was ik aan het rondneuzen op het internet, kwam ik in een webwinkel terecht die ook geboorteklompjes verkoopt. Tot mijn grote verbazing zie ik daar een collage van geboorteklompjes die ik in mijn webwinkel heb staan. Dan sta je toch raar te kijken dat een ander jouw klompjes gebruikt om te verkopen. Gelukkig naar 1 mailtje was het probleem opgelost en werden excuses aangeboden en de foto's verwijdert.

Ik zal toch weer proberen om wat vaker een berichtje te plaatsen.

GROETJES EN HOPELIJK 
TOT SNEL

NANDA



Post a Comment