Friday, June 24, 2011

Make a Memory

Hallo allemaal,
Sinds ik met mijn ateliertje ben begonnen had ik het idee om een gedeelte van mijn opbrengst te doneren aan een goed doel. Maar omdat er zoveel goede doelen zijn is het moeilijk om een doel te vinden wat ook aansluit bij "mijn werk". Er zijn heel veel goede initiatieven en prive steunen wij ook al een aantal goede doelen maar heb toch altijd het idee komt het geld wel goed terecht.
Dus na drie jaar schilderen kwam deze week ineens iets op mijn pad, waar ik meteen warm voor liep.

Zoals jullie weten heb ik al verschillende herinneringskisten gemaakt voor ouders waarvan hun kindje is overleden. En nu kreeg ik weer een kaartje toegestuurd waar een prachtige foto reportage op stond gemaakt door de Stichting Make a Memory. Deze stichting maakt foto reportage van kinderen tussen 26 weken en 16 jaar die overleden zijn. Zijn doen dit geheel kosteloos. Maar om dit kosteloos te kunnen doen hebben ze natuurlijk sponsors nodig.


Ik vind dit persoonlijk zo'n mooi doel dat ik meteen besloten hebben om dit doel te steunen door iedere geboortekist die ik verkoop in mijn atelier gaat 2,50 euro naar de stichting Make a Memory.

Als jullie geinteresseerd zijn moet je eens op de site kijken van deze stichting. Site Make a Memory.

Gelukkig heb ik deze week ook een aantal artikelen beschilderd met geboortekaartjes. Zoals deze speelgoedkist die ik graag aan jullie wil laten zien.

Zo'n mooi kaartje het kindje slapend in een leliebloem.

Groetjes en allemaal een prettig weekend.




Post a Comment