Wednesday, June 8, 2011

Gisteren

Hoi allemaal,

Even een berichtje zonder foto's of iets maar iets wat ik toch met jullie wil delen.

Gisteren was ik aan het schilderen in mijn ateliertje toen om 18.00 uur mijn mobieltje afging. Een mevrouw die voor zaterdag een herinneringskist wilde hebben. Ik dacht "dat is onmogelijk, ik zit tot juli vol met bestellingen". Maar toen hoorde ik het verhaal. Het is een kist voor twee meisjes die gevuld wordt met persoonlijke dingen als aandenken aan hun papa, want papa is deze week overleden. En of ik ook een foto erop kon schilderen. Ik was perplex, de mevrouw moest huilen en ik huilde net zo hard mee. Natuurlijk, zei ik maak ik die kist al moet ik nachten doorschilderen die kist moet er zaterdag zijn. Dan ben ik altijd zo dankbaar dat ik dit talent heb gekregen en dat ik iets moois kan maken wat toch steun geeft in die moeilijke tijd.
 
Ook besefte ik maar weer dat je van het leven moet genieten en iedere dag weer. En dat het leven soms aan je voorbij gaat maar door zoiets word je weer wakker geschud.

Dat het even stil zal zijn op dit blog dat snappen jullie wel maar ik wilde dit toch even delen en als boodschap meegeven.

GENIET!!!!!!

Groetjes,
Nanda




Post a Comment