Monday, May 16, 2011

Hallo allemaal,

Ik ben een grote fan van Patrick McDonnell. Ik heb me dan ook ingeschreven op zijn dagelijkse stripverhaal. Je kunt je inschrijven door je e-mail adres achterlaten. Je ontvangt iedere ochtend een komische avontuur van een hondje en katje samen op onderzoek. zo geweldig de humor en uitstraling van het stripverhaal. Iedere ochtend kijk ik uit naar de mail van "the daily mutts".

Hieronder vind je een voorbeeld. Deze mail heb ik vandaag ontvangen. Vandaag gaat het toevallig niet over hondjes en katjes. Maar over de perfect match! 


banner ad


The Daily Mutts
Mutts daily strip for : May 03, 2011
If you can't view this strip, please click here.
comic strip
NEW! Forward this strip to a friend!

Misschien een idee om ook in te schrijven.
Laat maar weten wat jullie van de strip vinden.
groetjes,
Nanda

Post a Comment