Wednesday, April 13, 2011

Stil!

Hallo allemaal,

Dat is een hele tijd geleden dat ik een berichtje heb geschreven. Ik kreeg al berichtjes of het wel goed met mij gaat. Nou Ingrid, ik kan je vertellen dat het prima met mij gaat alleen heeeeeel erg druk waardoor een berichtje schrijven op mijn blog erbij ingeschoten is.
 
Zelfs RRN is erbij ingeschoten. Gelukkig had Kris heel veel geduld met mij en mocht ik de boekjes later inleveren.
 
Ook is er weer een hele leuke give-away op de blog van Round Robin notebook.
 
Toch weer leuk om even een berichtje achter te laten en te laten zien waar ik druk mee ben geweest. Hier een kleine greep van de spulletjes die ik afgelopen weken heb gemaakt.





Geniet jullie ook zo van het weer. 's morgen zo lekker opstaan met het zonnetje op het raam.

Voor nu groetjes,
Nanda

 



Post a Comment