Thursday, February 10, 2011

Laatste dag

Hallo allemaal,

Vandaag is de laatste dag dat je mee kan doen aan de "give-away". Klik op het plaatje links boven aan en je komt op de juiste blog terecht om een berichtje achter te laten.

Ik zit op het moment in een roller coaster, het is echt een gekkenhuis hier. Van 's morgen tot 's avonds met een onderbreking van 19.00 tot 20.00 uur voor House schilder ik lekker door. Manlief loopt in het weekend met de stofzuiger te sjouwen. (dat houden we er maar lekker in). De orders rollen binnen gewoon te gek. Dit had ik echt nooit gedacht, het is echt een uit de hand gelopen hobby geworden. 

Wel heb ik voor mezelf besloten om absoluut geen bestellingen meer in te plannen in het weekend. En dit weekend ga ik lekker plakken,tekenen en freubelen in het RRN boekje. 
In het bos wandelen met de Twister want die kijkt me ook zo aan van wie ben jij?







Hier even een paar voorbeeldjes, voor het geval jullie mij niet geloven. hahahahaha

Primeur, want ze zijn nog niet te zien in mijn webwinkel.
Nu boterhammetje eten, na een ochtendje tennissen. Alles verloren!
Daarna weer naar Mijn Huisje.

Groetjes en tot een volgende keer.
Vergeet niet een reaktie achter te laten.
Nanda
Post a Comment