Friday, February 4, 2011

Kopje thee?

Hallo allemaal,

Na het gehoest en geproest hier in huis begint alles weer een beetje op orde te komen. Als je alleen werkt kun je gewoon niet ziek zijn want dan blijven de bestellingen liggen. Dus deze week klantjes geïnformeerd dat de bestellingen iets later geleverd worden en ze reageerde allemaal vol begrip. Dank jullie wel.

Paar weken geleden kreeg ik een vraag of ik ook een theedoos kon maken bij een servies. Foto's werden doorgemaild en het was een mooi servies van Oilily met rood en witte stippen en roze en zilveren randjes. Prachtig gewoon. Ik zat echt jaloers naar de foto's te kijken. 

Dus lekker aan de slag gegaan en het resultaat is mooi geworden vind ik. Dat wordt echt gezellig thee drinken met zo'n mooie theedoos.



Hopelijk zullen er vele kopjes thee gedronken worden samen met deze theedoos.

Wil je meer informatie over deze theedoos, hij staat ook in mijn webwinkel.

Allemaal een prettig weekend met heel veel kopjes thee.

groetjes,
Nanda

PS. VERGEET DE GIVE-AWAY NIET, JE HEBT NOG TOT EN MET 10 FEBRUARI OM EEN REAKTIE ACHTER TE LATEN OP ROUND ROBIN NOTEBOOK

Post a Comment