Saturday, January 8, 2011

Week 1 2011

Hallo allemaal,

De eerste week van 2011 is weer bijna voorbij. Na een weekje "vakantie" te hebben genoten lagen de bestellingen weer klaar. Maandag weer lekker begonnen en weer in mijn ritme komen. Ik in mijn beste doen als alles weer in schema loopt, zo niet dan wordt ik onrustig in mijn hoofd en komt er niets uit mijn handen. 

Zoveel plannen om te doen in het weekje tussen kerst en nieuwjaar maar eigenlijk hebben we heel weinig gedaan. Natuurlijk ook wel eens lekker.

Een tijdje terug heb ik jullie vertelt dat er iets leuks op het programma stond maar dat ik er niets over kon vertellen. Ik ben benaderd door Angeliek van Zomerzoen. Zomerzoen is een bedrijf die van steigerhout unieke meubelen en kinderbedden maakt. Zij vroeg mij of ik schilderijen en accessoires wilde maken om op te hangen in de showroom. Er zouden ook kussens en dekbedden van gemaakt worden maar het resultaat was niet echt mooi geworden dus dat is helaas niet doorgegaan. Maar de schilderijen hangen wel in de showroom en ook paar accessoires. 
Nieuwsgierig geworden kijk maar eens op de website.
Ze passen precies op het wandje van het bed.

Voor nu, ga ik verder aan mijn RRN boekje van Mireille verder. 
Vergeet niet de give-away van by kris (linksboven op mijn blog)

Post a Comment