Thursday, December 2, 2010

W.I.P.

Hallo allemaal,

W.I.P. work in progress. De sneeuw inspireert iedereen als ik de blogs zo lees. Overal prachtige foto's van landschappen en stillevens. Het is ook zo'n wonderelijk beeld die sneeuw net een witte deken die over het landschap ligt. 
Als de eerste sneeuw valt moet ik altijd denken aan vroeger. Wanneer het voor de eerste keer sneeuwde waren we allemaal dol enthousiast. En als het 's avonds laat begon dan werden we uit bed gehaald om te kijken naar de sneeuw en soms zelfs in pyama naar buiten. De hele straat stond dan in pyama buiten sneeuwballen te gooien. Ook hebben we een keer een iglo gemaakt en alle moeders uit de straat gingen iets bakken voor ons. De een frietjes in een koffiefilterzakje de andere kroketjes. Zo hadden wij lekker een warme hap in onze iglo. Geweldig die tijd.
Of we maakten achter in de tuin een grote sneeuwpop want we wilden de grootste van de hele straat hebben. 
Daar moest ik aan denken toen ik deze tekening ging maken.
Het is maar een schets, maar ik wilde hem toch laten zien voordat de sneeuw weer weg is.


Allemaal alvast een prettig weekend.

Groetjes,
Nanda

Post a Comment