Friday, December 10, 2010

Toeval

Hallo allemaal,

Iedereen is lekker druk bezig met de kerstversieringen zo te lezen op de blogs. persoonlijk heb ik nog niets gedaan aan de kerstversiering. Ik ben erg laat dit jaar misschien dit weekend. Eerst op zaterdag een tennistoernooi kijken of we een ronde verder kunnen komen. Ik speel gemend dubbel met mijn man. Jullie lezen het goed "met mijn man". Zoals jullie misschien begrijpen gaat dit niet altijd even goed. Mannen zijn zo fanatiek! Maar we hebben geleerd om met elkaar om te gaan op het tennisveld.
Als je huwelijk dat overleeft dan zit het wel goed. hahahaha.

Maar waarom de titel toeval. Paar weken geleden kreeg ik een bestelling voor een geboortekist met een leuk kaartje met jungle motief. Helemaal te gek om te maken. De zelfde dag kwam er een bestelling binnen voor geboorteklompjes met hetzelfde kaartje. Dat is echt toeval want ik heb al heel wat klompjes gemaakt en eigenlijk maar zelden hetzelfde kaartje. En nu op één dag.

Hier het resultaat.


Wil je meer details de geboorteklompjes en geboortekist zijn ook te zien in mijn webwinkel.
Allemaal een prettig weekend,
groetjes,
Nanda

Post a Comment