Tuesday, December 21, 2010

Time out!

Hallo allemaal,

Gisteren heb ik al mijn opdrachten afgemaakt. Na een paar weken flink doorwerken kon ik gisteren mijn huisje opruimen en de deur dicht doen. Vandaag nog wat pakketjes afleveren maar verder boodschappen doen en vanmiddag naar mijn zus om het kerstdiner voor te bereiden.

Ik probeer 1 week vakantie te nemen en niet te schilderen. Volgens mijn man gaat dit niet lukken. Ik ben bang dat hij gelijk heeft. Maar ik ga het proberen.

Ik ga vooral veel met Twister wandelen want dat is er bij ingeschoten de laatste tijd.

 

Zo slecht heeft hij het niet volgens mij. Met de afstandsbediening binnen handbereik komt hij de dag dag wel door. Zelf de hond is aangepast aan het interieur. hahahaha!

Groetjes en tot een volgende keer.
Nanda
Post a Comment