Friday, December 31, 2010

Round Robin Notebook

Hallo allemaal,

Misschien hebben jullie al op verschillende blogs gelezen over het project Round Robin Notebook.
Wil je meer informatie kijk dan op onze gezamelijk blog.
Gisteren heb ik dan eindelijk mijn boekje gemaakt. (was volgens mij weer de laatste). Ik heb een leuk boekje gevonden wat eigenlijk al heel leuk van zichzelf was. Het is door mij opgeleukt met vilten vlindertjes en een bandje om alles bij elkaar te houden.

We mogen niet te veel laten zien anders is het geen verrassing meer wanneer we de boekjes in april te ontvangen tijdens een bijeenkomst.
Wil je toch wat meer zien, dan zal je echt op de RRN blog moet kijken.
Wil je zelf ook meedoen, dat kan er is al een tweede ronde en zoeken nog 1 persoon om mee te doen.

Verder wens ik jullie allemaal een prettige jaarwisseling.
groetjes,
Nana

Post a Comment