Wednesday, December 1, 2010

eerste klompjes

Hallo allemaal,

In mijn vorige blog heb ik beschreven hoe alles is begonnen. Zo kwam ik deze foto tegen.
Mijn eerste internetverkoop. Ik lag op de bank met verschrikkelijk pijn in mijn rug, toen mijn mobielje ging. Strompelend naar mijn mobiel want er belde nooit iemand op mijn mobiel. Na het opnemen werd ik helemaal verrast want ik had een KLANT aan de lijn die heel graag klompjes wilde bestellen. WAAAAAAT!!!1
Iemand die geinteresseerd is in mijn website, helemaal te gek. Na overleg wilde ze klompjes zoals het plaatje. De pijn in mijn rug was ineens een stuk minder (dacht ik) meteen mijn man opgebeld. Ik heb een bestelling!!!
Zo iets vergeet je volgens mij nooit. Nu na honderden paar klompjes zegt ik nog vaak tegen mijn man. "Dit had ik nooit gedacht". 
Het leukste is gewoon de reakties van klanten dat is waarom ik het zo leuk vind om te doen. 
Groetjes en een fijne witte donderdag.
Nanda
Post a Comment