Monday, December 13, 2010

Balen

Hallo allemaal,

Afgelopen zaterdag hadden wij een tennistoernooi. Het ging geweldig! Wij wonnen drie wedstrijd. MAAR mijn man heeft al maanden last van zijn schouder. Ik heb een man die gewoon doorgaat en niet zeuren gaat wel over. Dus na de derde wedstrijd was het echt crisis. Gisteren kon hij echt niets meer met zijn schouder. De hele dag pijnstillers slikken maar die hielpen niets. Dus met tennis zijn we klaar. Misschien dat hij nu wel naar de dokter gaat. 
Op de planning voor gisteren stond eigenlijk een bezoekje aan Intratuin maar daar is nu niets van gekomen. En eigenlijk ook wel lekker. Ik heb de kerstboom opgetuigd. De lichtjes moest ik nu zelf erin hangen met het gevolg dat bovenin maar een paar lichtjes zitten. Ik ben 1.60 meter en bij een boom van 2meter kom ik niet bij de top. Maar hij is aangekleed. Toen lekker een kast opgeruimd waar ik me al maanden aan ergerde maar eigenlijk de tijd niet voor kon vinden. 

En daarna lekker zitten schetsen en tussen de bedrijven door lekker de was opgeruimd met als resultaat deze ochtend lekker alles opgeruimd in huis en kan ik met een frisse start weer gaan schilderen.


Dit schetsje heb ik vorige week gemaakt. Er werd mij gevraagd door een trouwe klant of ik klompjes kon maken met een tijgertje wat het is het jaar van de tijger. 
Na goedkeuring van het schetsje zijn de klompjes zo geworden.
Helaas moet de foto's met een flitser gemaakt worden en is het resultaat niet optimaal.
Was weer een leuke opdracht om te doen, maar Dinie heeft altijd leuke opdrachten voor mij. Ik weet niet of je dit berichtje leest maar Dinie bedankt voor al je opdrachten.
groetjes,
nanda

Post a Comment