Thursday, November 25, 2010

Hoe het begon

Hallo allemaal,

Hoe is het begonnen.
Ik ben gestopt met werken nadat ik onze oudste kreeg. Maar kleine kinderen worden groot en gaan steeds meer hun eigen weg. Dus kreeg ik meer vrije tijd. Ik ben toen een cursus aquarelleren begonnen maar dat was het niet helemaal voor mij. Toen kreeg ik op mijn verjaardag het mooiste kado ooit van mijn man. Een grote schilderkist vol met olieverf en allerlei accessoires.
Olieverf vond ik fijner dan aquarelleren.
Op een dag kregen wij een geboortekaartje van kennissen bezorgd. Het kaartje was een foto van hun kinderen. Voor de gein ging ik de foto naschilderen. Wonder boven wonder ging het eigenlijk best wel lekker.
De ouders waren er heel blij mee. De schoonvader dacht dat ik een kunstenares was. Dat was een enorm compliment maar net het compliment dat ik op dat moment nodig had. Hij zei ook dat ik echt door moest gaan met schilderen. Hij was zelf ook schilder en was echt onder indruk. Vanaf die dag ben ik eigenlijk wel dagelijks bezig met schilderen. Soms denk ik vandaag schilder ik echt niet maar het begint toch te kriebelen en ga ik snel naar mijn huisje om toch nog even wat te schilderen.
En zo is het begonnen.

Voor jullie allemaal een prettige vrijdag
Kleurrijke groetjes,
Nanda

 

Post a Comment