Monday, November 22, 2010

Fleurig

Hallo allemaal,

Vorige week heb ik mijn eerste workshop bij mijn buurvrouw gehad. In het "kreakotje" werden gezellig opgewacht met een kopje koffie. 
Toen iedereen er was zijn we aan de slag gegaan. Ik vond het een heel gefriemel. Mijn buurvrouw moest lachen ze zei "dat zeg jij, die klompjes van jou zijn geen gefriemel?".
Kun je zien dat iedereen zijn eigen talent heeft.
Al met al is het toch een leuk bloemstuk geworden en staat het al een week te pronken in mijn woonkamer.
Ook is zondag Emma gedoopt. Haar ouders hadden voor hun zelf en voor de peter en meter een geboortekist besteld. Als kadootje heb ik er een spaarpotje bij gedaan met hetzelfde motiefje.

Lekker vrolijk en fleurig. Ik wens iedereen een fleurige dag toe.

Kleurrijke groetjes,
NANDA
 
 

Post a Comment