Wednesday, November 17, 2010

Er is er een jarig

Hallo allemaal,

Afgelopen week heb ik mijn poëziealbum terug gevonden. Wat leuk al die gedichtjes van je familie en vriendinnetjes. Maar waar ik vooral van genoot zijn de plaatjes. Ik weet nog dat ik ze met veel liefde bewaarde. Ik heb album meteen gescand zodat ik het nooit meer kwijt raak. Omdat wij zondag een verjaardag hadden kreeg ik meteen inspiratie om een kaart te maken.  Zaterdagavond lekker gephotoshopt en zondag de kaart uitgeprint. 
De kaart is gemaakt voor mijn moeder die 76 jaar werd. De kaart lag op tafel toen zei mijn jongste "Je koopt toch niet zo'n kaart voor oma". Nou zei ik, een groter compliment kun je me niet maken want ik heb hem zelf gemaakt. De poezieplaatjes staan bij het versje wat oma in mijn poeziealbum heeft geschreven.
Gelukkig vond zij de kaart wel passen.


De kaart is voorzien van glittertjes, die zaten ook op het origineel. 
Ik kreeg deze week ook een prachtige kaart van Wilmi omdat ik AH toys had opgestuurd. Foto's volgen later.
Het leukste vond ik de reaktie van mijn man. "Wie stuurt er nu zo'n mooie kaart voor een paar van die prullen van AH" Ja, zei ik "dat doen de lieve meiden van het bloggen". "Daarom is het zo leuk om te bloggen". 
Zou iedereen moeten doen op de wereld dan zou de wereld er leuk,creatief, kleurrijk, vrolijk en meelevend uitzien.

Groetjes,
nanda
Post a Comment