Tuesday, November 2, 2010

Deja vu

Hallo allemaal,

Ik ben het nieuwe boek van Esther Verhoef aan het lezen. Ontzettend spannend! Het is echt een aanrader. Ze .weet zo goed de spanning er in te brengen. Ik lees altijd voordat ik ga slapen en eigenlijk is dit niet zo goed boek hiervoor. Je valt dan toch in slaap met een bepaalde spanning. Vanavond maar proberen om het boek uit te lezen.

Natuurlijk heb ik ook weer het een en ander afgemaakt afgelopen week en weet ik dat deze artikelen al kado zijn gedaan dus kan ik ze hier laten zien.

De meeste artikelen staan in mijn webwinkel. Er zitten een paar artikelen bij die echt samen met de opdrachtgeefsters zijn gemaakt. Zoals het geboorteschilderijtje. De opdrachtgeefster heeft een foto op een canvasdoekje laten drukken omdat het voor mij te moeilijk was om te schilderen. Verder heb ik het beschilderd met de afbeeldingen van het geboortekaartje. De opdrachtgeefster had klompjes meegestuurd of ik die kon verwerken in het schilderijtje. Persoonlijk vind ik dat het resultaat is mooi geworden. Later kreeg ik een mailtje dat de ouders er heel blij mee waren.

Dat zijn toch de leukste opdrachten en geven ook altijd een mooi resultaat.
Voor nu allemaal een hele fijne dag hopelijk een beetje lichter als gisteren.
groetjes,
Nanda

Post a Comment