Monday, November 8, 2010

Computers!!!!

Hallo allemaal,

Vandaag, belangrijke dag, een dag van aftellen, op je mobieltje een afteller zetten vanaf drie uur vanmiddag. Nog 7 uur en tig minuten voordat je thuis bent.
Je moeder heel lief aankijken, vragen of ze voor jouw een spel wilt gaan halen. Waarom? Je moet 17 jaar zijn. Broer is niet op tijd thuis. Dus! Wil jij gaan?
Kan het niet een dag wachten. Nee, echt niet! Iedereen heeft het morgen en dan wordt je constant "geinvited"en kan je niet mee doen. Snappen jullie het.
Nou ik niet!
Maar het zal wel belangrijk zijn want ze willen ineens de vaatwasser uitruimen en eten koken. "Zeg maar als ik iets kan doen". Dan smelt mijn moeder hart weer en nu zit ik klaar om naar E plaza te gaan met een briefje waar alles opstaat wat ik mee moet brengen.

Waar is de tijd dat kinderen gewoon een boek lezen zoals op deze klompjes.


Allemaal een prettige dag,
groetjes,
nanda

Post a Comment