Monday, November 15, 2010

Award

Hallo allemaal,

Vrijdag kreeg ik een berichtje van Judith creatief dat er iets leuks stond voor mij op haar blog omdat ze mijn blog graag las.

Ik meteen kijken wat er dan op haar blog stond en het volgende stond er

Om de 5$ Digi’s With Attitude! Gift Certificate te krijgen moet je 3 dingen noemen die jou anders maken dan anderen en je moet hem doorgeven aan 5 andere bloggers.
Als laatste zet je de Award ook in je sidebar en linkt terug naar http://digiswithattitudechallenges.blogspot.com/

En ze wilde de award ook aan mij doorgeven.
Nou moet ik eerlijk zijn ik wist niet wat ik moest doen want het is mijn eerste award.

Nou in ieder geval drie dingen opnoemen die mij anders maken dan een ander.
1. Zo wie zo is ieder mens uniek, dus ik ben al anders als een ander.
2. Ik zing vaak maar dan eigen verzonnen teksten en gekke kreten waar mijn jongens zich verschrikkelijk aan ergeren.
3. Ik kan mijn kleine teentjes op mijn andere tenen leggen zonder te helpen. Dit klinkt raar maar ik kan het niet anders omschrijven. 
Maar verder ben ik volgens mij eigenlijk maar een heel saai mens, het liefste zit ik in mijn huisje te schilderen, in mijn eentje, ik ben niet shop verslaafd, ik ga echt alleen maar winkelen als ik iets nodig heb en als ik iets zie kopen en weer wegwezen. Wat ik wel leuk vind is het koffie drinken en het lunchen tijdens het winkelen.
Ben heel graag thuis, maar sport wel heel graag. Iedere maandag bodypump, dinsdag steppen en in het weekend een potje tennis. Loop graag met de hond in het bos of op het strand.
Hou heel veel van mijn man en kinderen. Dus al met al een heel gewoon mens. hahahaha

Maar nu moet ik de award doorgeven aan 5 personen.Ik heb niet veel volgers maar wel hele trouwen volgers en dat waardeer ik enorm dus de vijf bloggers aan wie ik deze award wil geven zijn

Hiermee wil ik jullie bedanken voor al die leuke en lieve commentaren die ik altijd van jullie ontvang.
Groetjes,
Nanda



Post a Comment