Friday, October 1, 2010

Kreakotje

Hallo allemaal,

Ik heb een hele creatieve buurvrouw. Ze geeft ook workshops is haar "kreakotje". Afgelopen zaterdag was het open dag en kon je inschrijven op workshops. Ze had me aangeboden om spulletjes van mij weg te zetten. Ik met mijn spulletjes naar haar toe. 

Daar stonden ze dan bij elkaar. Toch wel een leuk gezicht zo. Mijn buurvrouw is daar ook echt handig in. Ik zou alles door elkaar gezet hebben. 

Samen met mijn vriendin hebben we op verschillende workshops ingeschreven. De workshops waren zo leuk dat we niet konden kiezen. In ieder geval hebben we met kerst een high tea workshop. Ik heb nu al zin om te gaan. Het resultaat zien jullie later.
Woon je in de buurt van Hoeven en wil je ook zo'n leuke workshop volgen dan mag je bij mij om informatie vragen. 


Toch nog maar even een paar klompjes om te laten want dat gaat gewoon door. 
groetjes,
Nanda
Post a Comment