Wednesday, October 6, 2010

Internationale samenwerking

Hallo allemaal,

Een aantal weken geleden kreeg ik een berichtje uit Noorwegen. Of het mogelijk was om een speelgoedkist te laten beschilderen. Ik, die altijd wel in is voor iets nieuws was bereid om een kist te beschilderen. De kist is vanuit Noorwegen besteld en werd bij mij afgeleverd.
Na veelvuldig mail contact hebben we samen een ontwerp gemaakt naar een voorbeeld van een geboortekaartje.
De kist werd beschilderd en bezorgd bij de ouders van Jasper. Het toeval wilde dat de opdrachtgeefster op dat moment in Nederland was. Dus kon ze meteen de kist bekijken.
De ouders vonden het een geweldig kado en het zusje ging meteen speelgoedjes in de kist opbergen, hoorde ik later in een mailtje.
Dit is het resultaat geworden. 
Omdat ik het zo'n leuke opdracht vond ben ik op zoek gegaan naar speelgoedkisten en heb een leverancier gevonden. Dus sinds kort heb ik ook speelgoedkisten in mijn assortiment.

Zo ben ik iedere keer weer verbaasd hoe internet werkt en dat het world wide web een van de beste uitvindingen ooit is.

Groetjes en tot een volgende keer.
Nanda

Post a Comment