Monday, October 25, 2010

Twee weken





Hallo allemaal,

Twee weken zijn er voorbij gegaan dat ik een berichtje heb geschreven.

Ik had een aantal leuke opdrachten om te doen. Een ervan zijn deze twee schilderijen. Het blijft toch iedere keer weer fijn om een schilderij te mogen maken die op een kinderkamer komt te hangen. Het meisje heeft zelf de schilderijen uitgezocht. Doordat ik iedere keer weer gebruik maak van andere details en accessoires worden de schilderijtjes toch uniek. Vorige week zijn ze opgestuurd.
Als het goed is hangen ze nu op een meisjeskamer en de opdrachtgeefster was er heel blij mee.

Deze schilderijen heb ik al eerder gemaakt en staan ook in mijn webwinkel. Om het verschil te laten zien heb ik deze schilderijen er aan toegevoegd.

Ondertussen bestaat Atelier Nanda drie jaar. Drie jaar geleden had ik nooit gedacht dat het zo goed zou gaan. Soms wordt mij wel eens gevraagd "word jij het niet beu al die klompjes te beschilderen". Natuurlijk niet zeg ik dan, als ik de reakties zie die ik krijg van mijn klanten dan is het zo kick om te doen. Het heeft mijn leven zo verrijkt. In alle opzichten.

Ook wil ik iedereen bedanken voor de lieve reakties die worden achtergelaten op mijn blog.
Dank je wel!

Groetjes,
Nanda

Post a Comment