Thursday, October 28, 2010

Dongel

Hallo allemaal,


Zoals jullie weten staat "Mijn Huisje" in de achtertuin. Helaas heb ik daar geen internet. Dus ik liep constant heen en weer naar het huis en weer naar mijn huisje. Moest er weer iets uitgeprint worden via internet, weer naar binnen weer wat vergeten weer terug.
Was natuurlijk wel een goede manier om fit te blijven maar deze week was ik het echt beu. Door de regen,hagelbuien en koud. Ik dacht dat moet afgelopen zijn. Dus op internet gezocht en daar zag ik hem. De Dongel.
Maandag bestelt en woensdag afgeleverd. Geïnstalleerd en echt, ideaal! Nu kan ik ook lekker tussendoor alle blogs volgen. hahahaha.
Ik kan dan met zo iets simpels zo blij zijn. Dan sta ik helemaal te stralen en bijna te springen van blijdschap en dan kijkt mijn man mij aan zo van "wat is dit nou". Hij had de dongel al bijna weggegooid want hij lag op de aanrecht. Echt iets voor hem, de weggooier. Wij moeten in huis alles goed opruimen anders ligt het in de kliko.

Ik ga nu naar "mijn huisje" en jullie weten het ik heb bereik.
Groetjes,
Nanda

Post a Comment