Tuesday, September 21, 2010

TNT post

Hallo allemaal,

Ik wacht op de postbode. Gisteren ging de printer kapot waarmee ik de labels voor tnt post mee print. Dus kon er gisteren niet uitgeleverd worden. Nu heb ik in mijn huisje nog een printer staan maar daar was het inkt van op. Stom! Had inkt moeten bestellen. Dus gisteren inkt bestelt en wordt vandaag afgeleverd. Daarom zit ik met smacht op de postbode te wachten. Meestal komt er dezelfde postbode en die weet dat ik schilder in mijn huisje achter in de tuin. Dus levert hij het mooi bij mijn huisje af. Maar komt er vandaag een andere die gooit gewoon een briefje in de bus en dan mis ik mijn pakketje. Dan maar gewoon rustig wachten en ondertussen een berichtje schrijven op mijn blog. 

Misschien weer wel leuk om het een en ander te laten zien waar ik mee bezig ben geweest.
Niets verrassend maar misschien toch wel leuk.

Ik ben ook nog aan een paar speelgoedkisten bezig maar helaas kan ik hier nog geen foto's van laten zien.

Ook ben ik voor iets echt leuks benaderd maar daar kan ik in 2011 pas over vertellen. Is wel moeilijk want ik vind het een hele leuke samenwerking.

De postbode is nog niet geweest dus gaan we maar even een wasje aanzetten. Want ik heb nog geen Harley gevonden. Onze hond komt alleen met een balletje aan i.p.v. de stofzuiger.

Groetjes en een fijne dag allemaal,
Nanda
Post a Comment