Saturday, August 28, 2010

zomer 2010

Hallo allemaal,

Alle blogs die ik lees gaan over het weer. Het is ook echt bagger dit jaar. Voor woensdag waren de voorspellingen redelijk goed. Wij naar het strand met Twister. We hebben een strandwandeling gemaakt van 2 uur. Heerlijk en het weer was ook redelijk. De zon kwam er af en toe door en het bleef droog. Ik was natuurlijk weer mijn fototoestel vergeten. Ik ben niet zo'n fotograaf. Daarom waardeer ik die mooie foto's die ik op verschillende blog zie. Gisteren zijn we naar de Kasteeltuinen van Arcen geweest. Stond al jaren op mijn verlanglijstje. Het bleef ook weer droog maar de tuinen vielen ons tegen. Mijn man is onze tuinliefhebber en bij ons staat er ook geen onkruidje in de tuin. Nou in die tuinen waren de rozen overwoekert door onkruid. Mijn man's handen jeukte om onkruid te gaan trekken. Ook was er een expositie van Janneke Brinkman. Was wel heel mooi om te zien. De aquarellen zo gedetailleerd.

Er waren ook doodskopaapjes. Ze zijn zo schattig. De ooievaar vertelde me dat hij niet meer bij ons langs zou komen. Pooh, is dat een opluchting. Al hoewel. Het blijft natuurlijk altijd kriebelen, zo'n klein mensje in je handen houden.
Al met al toch een paar fijne dagen.
Groetjes en allemaal een prettig weekend.
Post a Comment