Wednesday, August 18, 2010

sketches

Hallo allemaal,

Iedereen heeft het over het weer. Dat het eigenlijk wel tegen valt en dat iedereen eigenlijk nog hoopt op een mooie nazomer. Het weer doet me denken aan onze meivakantie in Italie. Ook toen hadden we niet zo'n mooi weer. Tijdens de dagen dat het regende heb ik zitten tekenen. Gisteren kwam ik de tekeningen tegen. Eindelijk heb ik er een scan van gemaakt om ze nu te laten zien.
Deze tekening is gemaakt terwijl de regen neer kletterde op het dak van onze stacaravan.

Terwijl ik deze tekening aan het maken ben hoop ik op ander weer. Weer zo warm dat je met een parasol moet lopen om niet te verbranden. Meer dit idee.

Waar gaat jullie voorkeur naar uit op dit moment? Ik denk dat ik het wel weet. 
Misschien dit weekend. Lekker naar het strand met parasol. We zien wel. 
groetjes en tot een volgende keer.
Nanda


Post a Comment