Tuesday, August 10, 2010


Hallo allemaal,
Ik ben mijn webwinkel aan het updaten maar daar gaat toch altijd wel veel tijd in zitten.  Toch wil ik altijd aan jullie laten zien waar ik mee bezig ben en dat er nog steeds baby's geboren worden. (gelukkig maar!). Eind deze week krijgt mijn mannetje vakantie. Dus gaan we lekker dagtripjes maken. Daarom heb ik vorige week extra hard gewerkt en nog steeds om de orders uitgeleverd te krijgen voor de vakantie. Er liggen nog een paar dingen te doen en doordat iedereen vakantie heeft lijkt wel is het met bestellingen op het moment ook rustig. Kan ik lekker bijwerken en het in de vakantie rustig aan doen.
Oudste is ook weer thuis, dus we kunnen weer rustig slapen :-). Alles is goed gegaan. Dat hebben we ook weer gehad. Wat zal het volgend jaar zijn? Geen Renesse vrees ik.

Nu weer gauw aan de slag om 16 paar kleine klompjes een strikje te geven en de geboortekisten die in bestelling staan af te maken.
Tot de volgende keer.
groetjes,
Nanda

Post a Comment