Saturday, August 14, 2010

Emily

Hallo allemaal,

Vandaag is de herinneringsdoos voor Emily opgehaald. De opdracht was om een vrolijke doos te maken verder mocht ik het helemaal naar eigen inzicht doen. Wel graag in roze. Ik zag een meisje voor me met een vlieger en daarop haar naam en geboortedatum in een veld met bloemen. Ook kreeg ik het idee om er dieren bij te doen. Toevallig hebben ze een husky hond en een poes. Dus een schets gemaakt en na goedkeuring de kist gemaakt. Er worden dierbare spulletjes in bewaard. 

 Gisteren zijn we naar Phantasia land geweest. Mijn jongens zijn gek op achtbanen en spectaculaire dingen, dus naar een pretpark gaan ze nog mee. Helaas moesten we om twee uur naar huis omdat de jongste zich verschrikkelijk beroerd voelde. Ik denk dat er hier een virusje in huis vakantie aan het vieren is. We komen allemaal aan de beurt. Ze zijn in iedere geval in Mystery Castle, black mamba geweest. De spectaculairste attracties van het park. volgende keer beter.

Groetjes en een prettig weekend. 
Nanda
Post a Comment