Tuesday, July 20, 2010

Tropen rooster

Hallo allemaal,

Wat een zomer dit jaar. Het houdt niet op het mooie weer. Dit houdt in dat ik een tropen rooster hanteer. hihihihi. 's morgen om 8 uur zit ik in mijn huisje te schilderen tot 1 a 2 uur. Daarna is het gewoon te warm. De verf droogt al aan de kwast voordat ik het schildersdoek heb aangeraakt. 's avonds als het weer wat gaat afkoelen gaan we weer terug om het een en ander af te maken. 
De vakantie is begonnen maar geboortes van babies kent geen vakantietijd. Het gaat gewoon door. Paar weken terug heb ik dit koffertje gemaakt. Zal Siem wel aanspreken zij is in de vlindermoot.  Het koffertje is afgewerkt met een stoffenrandje en een vilten vlindertje.

 
Wil je meer foto's bekijken neem dan maar hier een kijkje.
Nu ga ik om boodschappen er is niets meer in huis en bovendien lekker koel bij Appie Hein. 
groetjes,
Nanda

Post a Comment