Thursday, July 8, 2010

School

Hallo allemaal,

Ik zit hier te wachten tot de mentor van mijn jongste belt. Je zult het niet geloven maar hij blijft dit jaar zitten in Havo 3. Het is hier in huis een geweldig jaar wat betreft school. Hopelijk is iedereen wijzer geworden en gaat het volgend veel beter. Als je altijd berekent welk punt je moet halen voor een voldoende dan kom je wel eens bedrogen uit. Mijn man zegt altijd "het zijn pubers en jongens dan is het heel moeilijk om de schooltijd door te komen." Hij begrijpt ze, ik niet zo goed. (het zal wel in de genen zitten :-) )
Maar verder zijn het schatten. En er zijn veeeeeel ergere dingen op de wereld.


Daarom is het zo fijn om naar mijn huisje te vluchten en lekker een muziekje aan en schilderen maar. Daarna kom ik helemaal relaxed naar binnen en ben ik weer een gezellige moeder (vind ik, de rest misschien niet)
Dus hier maar weer een paar voorbeeldjes van wat ik gemaakt heb. 


De Klompjes van Zsofia zijn meegegaan naar Hongarije en de klompjes van Nils werden opgestuurd naar de USA. 

Deze artikelen zijn weer te zien in mijn webwinkel.
Nu maar gauw even in de douche springen voordat de telefoon gaat. 
Voor allemaal een prettig en heel warm weekend. En voor zondag. Aanvalluhhhhhhhh!!!!!


groetjes,
Nanda

Post a Comment