Monday, July 5, 2010

Nieuwe week

Hallo allemaal,
Wat is er toch een hoop gaande de laatste tijd. Soms heb ik het gevoel dat alles voorbij raast. Het WK waardoor heel Nederland oranje begint te kleuren. Wimbledon, ook altijd een van mijn favorieten. Zelf tennissen in een tennistoernooi. Regelen welke studie mijn oudste gaat volgen volgend jaar.  Dus vorige week vroeg beginnen met schilderen (lekker koel in mijn huisje) 's middag tv kijken naar Wimbledon (toch te warm om te schilderen) 's avonds weer schilderen. Maar al met al toch te weinig gedaan. Dus gisteren nog even flink doorgewerkt waardoor vandaag de bestellingen die af moesten zijn opgestuurd.  Ook heb ik vorige week mijn eerste stoeltje verstuurd. Was zondag de doopviering dus ik kan het nu aan jullie laten zien.
Ik kreeg vanmorgen een mailtje dat de ouders van Sophie er heel blij mee zijn. Voor meer foto's kun je hier terecht.
Vanavond was strijkavond. En morgen tatatatatat voetbal kijken. 

Maar volgens mij zijn er meer met tijd problemen. Eigenlijk ook wel fijn dan vervelen we ons nooit.
Groetjes,
Nanda


Post a Comment