Thursday, July 22, 2010

Heimwee

Hallo allemaal,

Bedankt voor jullie leuke reaktie op de geboortekist. Ik denk als je dingen creeert je altijd twijfels hebt vindt de andere persoon het wel mooi genoeg. Dan is het leuk om reakties te krijgen dat ik me geen zorgen hoef te maken. Enige tijd geleden had ik een schilderij gemaakt van een prinsesje met poesje. Toen het klaar was vond ik het gezicht niet echt geslaagd. Maar iemand was van een andere mening want het werd toch verkocht. 
Paar weken geleden kreeg ik dan weer een opdracht om datzelfde schilderij te maken maar dan in een groter formaat. Helemaal leuk! Bij een groter formaat kan je ook meer details aanbrengen. En ik dacht bij mezelf maar het gezichtje wordt ook anders. Nu was ik wel tevreden. Zo tevreden eigenlijk dat ik heimwee naar het schilderij heb. Ze lachten me 's morgens zo lief toe als ik mijn huisje kwam. Hopelijk doet ze dit nu ook aan een ander prinsesje die dit schilderij kado kreeg.
Hier het resultaat van Before and After.
Before
After.
Kijk zelf maar wat je ervan vindt. De schilderijen zijn ook weer in mijn webwinkel te zien. 
Groetjes,
Nanda

Post a Comment