Saturday, July 31, 2010

Hallo allemaal,

Vandaag gaat onze oudste voor het eerst alleen op vakantie. 1 week. Alles staat klaar om ingeladen te worden. Hopelijk wordt het weer iets beter, want een week regen in een tentje is natuurlijk niet echt ideaal. Of ze het merken is een tweede. :-).
Gisteren zijn de schilderijtjes van de piraatjes aangekomen. De reaktie was zo leuk. Ze vielen echt in de smaak. De schilderijtjes zijn gemaakt voor een jongen en een meisje. Eén schilderij is aangepast, het piraten jongetjes is vervangen door een meisje. De reaktie van de moeder was dat haar zoontje iedere keer andere details ontdekte en haar dochter was helemaal weg van de sleuteltjes. Wat dat was wel een probleem. Wat geef je een piraten meisje in haar handen. Denk,denk,denk en ik dacht de sleutel tot de schatkist. Dus aan de reaktie te merken een schot in de roos. 
Bekijk zelf maar hier zijn de foto's.
 
Tegenwoordig plaatst ik een watermerk op mijn schilderijtjes want ik kom ze soms tegen op internet op bepaalde blogs. Niet echt betrouwbare blogs als je blog bekijkt krijg je meteen een virusscanner geïnstalleerd op je computer.

De schilderijen zijn ook te zien in mijn webwinkel.
Groetjes en tot een volgende keer,
Nanda

Post a Comment