Tuesday, July 13, 2010

Gedichtje


Hallo allemaal,
Een paar weken geleden kreeg ik een mailtje met de vraag of ik een geboortekist kon ontwerpen met als thema het onderstaande gedichtje.
Toen de drauwdruppel viel op de passieroos en er een milde mist begon kwam uit het eeuwige alles de zilverige lijn van het leven. 
Ik mag er zijn!

Een hele leuke opdracht om te doen maar ook moeilijk want ik heb toch altijd het idee vinden mensen mijn idee├źn wel leuk genoeg. Is het wel wat ze bedoelen. Denk, denk, denk en dan slaat het door zodat ik helemaal geen idee meer heb. Gelukkig heb ik een nuchtere man die zegt "ga gewoon tekenen dan komt het vanzelf goed". Dus begonnen met tekenen en een schets gemaakt. De kist is gemaakt in lila/paars en zilver en wit.

 
De opdrachtgeefster was helemaal tevreden met het resultaat. Toch altijd spannend zo'n vrije opdracht maar wel heeeeeeeeel leuk om te doen.

Wil je meer foto's zien kijk dan even in mijn webwinkel.
Gelukkig draait de wereld lekker door. hihihihihi!

Groetjes,
Nanda

Post a Comment